Wator Tamás, tulajdonos
Tamás a cég alapító tulajdonosa és ügyvezetője. Alkalmazottként csak egy rövid ideig dolgozott egy kertészeti munkákat végző vállalkozásnak, ahol azt tapasztalta, hogy a tulajdonos sokszor szívtelenül, lélektelenül, szakszerűtlenül végzi, végezteti a munkát az embereivel, nem fontos számára a megrendelő elégedettsége, értékes növényeinek sorsa, állapota. Ez a rövid időszak egy életre szóló iskola volt Tamásnak, aki gyorsan elhatározta, majd ő megmutatja, hogyan kell minőségi, profi, megrendelő és növénybarát kertészeti vállalkozást csinálni! Ennek már több, mint 10 éve. A kezdetektől megmaradt és a visszatérő megrendelők, valamint a kiváló referencia lista a bizonyítéka annak, hogy Tamás megvalósította és azóta is fenntartja, amit elképzelt. A cég referencialistája Tamás referencialistája.
Tamás találkozik, és tartja a kapcsolatot a kiemelt ügyfelekkel, ellenőrzi, de gyakran maga is készíti a kimenő ajánlatokat, felügyeli és megköveteli a minőségi munkavégzést, érzékenyen odafigyel az ügyfél-elégedettségre. Ha kell, felül a traktorra, megfogja a szerszámot, és megmutatja az új munkatársaknak, milyen minőségű munkát vár el, betanítja őket.
Szereti a különleges kihívásokat. Nevéhez kötődik az ország néhány, valaha legnagyobbnak számító öntözőrendszerének kiépítése.
Tamás csendes, halk szavú, fontos számára az egyenrangú kommunikáció, a kölcsönös tisztelet megadása.
Tamás nap, mint nap azon dolgozik, hogy a cég által épített, gondozott, karbantartott kertek, zöldfelületek, öntözőrendszerek a lehető legszebbek legyenek, a megrendelők megelégedéssel, jó érzéssel tekintsenek a kertjükre, ingatlanukra, és a munkatársak is időben megkapják megérdemelt javadalmazásukat.
Sípos Csaba, szolgáltatás vezető és szervező
Csaba mindent tud a kertről, a kertgondozásról, a kerti növényekről, amit tudni kell. Kiválóan, pontosan méri fel a kerteket, tervezi meg az éves kertfenntartási feladatokat, és nagyon jól tudja elmondani a megrendelőknek, mit, miért akkorra, és úgy kell betervezni, ahogy az a tervben szerepel. Csaba szakmai tapasztalatát, az általa készített kertfenntartási terveket, és ütemezéseket csak a váratlan időjárás változás írhatja felül!
Csaba egyezteti a megrendelőkkel az operatív munkavégzési időpontokat, a napi, konkrét feladatokat, a napi szinten felmerülő esetleges problémákat, terven kívüli munkálatokat.
Csaba osztja be a brigádokat, az autókat, szervezi a munkatársak napi, heti munkavégzését, a logisztikát, a munkavégzési helyszínek közötti időbeli és térbeli mozgásokat, ellenőrzi a munkagépek, szerszámok, eszközök, munkaruhák állapotát.
Csaba kiválóan és konstruktívan kommunikál a megrendelőkkel, bármilyen problémájuk van, elégedettek lesznek azzal, amit Csabával leegyeztetnek.
Döbrössy Gabriella, irodavezető (back office)
Gabi felelős mindazért, aminek nagy részével a megrendelők nem is találkoznak. Biztosítja és fenntartja azt a hátteret a cégben, ami ahhoz kell, hogy a cégnek minden erőforrása (ember, autó, szerszám, eszköz, pénz, stb.) nap, mint rendelkezésre álljon ahhoz, hogy az autók és az emberek reggel ki tudjanak menni dolgozni a területekre.
Gabi és munkatársai dokumentálják a megrendelők szerződéseit, számláznak, foglalkoznak a számlák esetleges késedelmes kifizetésével, az adminisztrációval, a pénzügyi tervezéssel, a weboldallal, a javításokkal, karbantartásokkal, beszerzésekkel, stb.
Gabinak már a telefonban is nagyon kedves, barátságos, segítőkész hangja van. Minden megrendelőnk és partnerünk biztos lehet benne, hogy akár számlaegyeztetés, akár más feladat miatt fog Gabival beszélni, vagy találkozni, szolgálatkész, konstruktív együttműködésre és ügyintézésre számíthat.